Kamila Górecka-Kirwiel - ZnanyLekarz.pl
Kategorie blog
Chmura tagów

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Jak schudnąć z brzucha?
Jak schudnąć z brzucha?
To najczęściej pojawiające się pytanie u osób, które już sporo schudły, ale nadal nie mogą pozbyć się fałdki tłuszczu na brzuchu. Niestety nie mamy wpływu na to, w którym miejscu spalana jest tkanka tłuszczowa, więc nie ma czegoś takiego jak trening na płaski brzuch. Ćwiczeniami możemy wzmocnić mięśnie brzucha, ale nie spalimy miejscowo tkanki tłuszczowej. Utarło się mówić, że brzuch robi się w kuchni i rzeczywiście dieta ma tu kluczowe znaczenie.
 
W pierwszej kolejności warto się upewnić, że na pewno mamy do czynienia z tłuszczem, a nie z luźną skórą. Jeśli luźna skóra jest grubsza niż kilka milimetrów, nadal masz resztki tkanki tłuszczowej, których możesz się pozbyć.
 
Jak pozbyć się opornej tkanki tłuszczowej na brzuchu?
 
✅ Wejdź na zero kaloryczne na 2-3 tygodnie, czyli jedz dokładnie tyle, ile potrzebuje Twój organizm, by utrzymać wagę. Przyjmij tu wartość całkowitej przemiany materii wyliczonej na nowo po dotychczasowej redukcji i uwzględniającej faktyczną aktywność fizyczną. 
✅ W tym czasie zacznij suplementować kwasy omega-3 w większej dawce zwłaszcza jeśli do tej pory w Twojej diecie było mało ich źródeł i nie stosowałaś suplementacji.
✅ Następnie wprowadź niewielki deficyt kaloryczny rzędu 300-400 kcal/dobę. Od całkowitej przemiany materii o odejmij 300-400 kcal i jedz o tyle mniej. Kaloryczność dostosuj do danego dnia - zróżnicuj ją w zależności od tego, czy masz dzień treningowy czy też dzień wolny od treningów. Oczywiście w dzień treningowy jedz więcej, postaw wtedy na białko i węglowodany złożone, w dni nietreningowe ogranicz podaż kalorii ucinając węglowdany.
✅ Suplementację omega 3 już w standardowej dziennej dawce uzupełnij katechinami z zielonej herbaty i kofeiną.
✅ Zadbaj o odpowiednią podaż białka w diecie lub jeden posiłek zastąp odżywczym koktajlem białkowym.
✅ Aktywność fizyczna będzie Twoim sprzymierzeńcem, ale nie katuj się intensywnymi treningami.
Zakładając, że jesteś na ostatnim etapie redukcji nie kieruj się wskazaniami wagi, a jedynie obwodami i wyglądem ciała.
 
Warto zapamiętać, że w redukcji ważne jest to, by nie chudnąć zbyt szybko. Gwałtowna utrata tkanki tłuszczowej sprawia, że skóra nie nadąża z obkurczaniem i może zwisać. Dobre tempo utraty wagi to 0,5-1 kg na tydzień. Im łagodniejsze, tym mniejsza szansa na luźną skórę i efekt jo-jo. W utrzymaniu jędrności skóry pomocne będą suplementy zawierające kolagen, masaże, szczotkowanie na sucho, kremy i balsami ujędrniające oraz ćwiczenia siłowe stymulujące tkankę mięśniową.
 
Umów się na konsultację online lub w gabinecie
Sprawdź, jak wygląda współpraca z dietetykiem

 

PAKIET EKONOMICZNY

ŻYWIENIE

PAKIET STANDARD

ŻYWIENIE + TRENING

PAKIET VIP

ŻYWIENIE + TRENING + MOTYWACJA

Proste i skuteczne rozwiązania dietetyczne za rozsądną cenę.

Indywidualny plan żywieniowy i plan treningowy

Stworzony z myślą o osobach, potrzebujących indywidualnego podejścia i maksymalnego wsparcia
  • Konsultacja dietetyczna z wywiadem zdrowotno-żywieniowym
  • Jadłospis lub plan żywieniowy dla osób zdrowych, dopasowany indywidualnie pod względem kaloryczności i sezonowości produktów.
  • Narzędzia do pracy własnej, które wesprą Cię w realizacji celów.
  • Cotygodniowe raporty z informacją zwrotną dla klienta.
  • Konsultacja wstępna z wywiadem zdrowotno-żywieniowym i trenerskim
  • Jadłospis lub plan żywieniowy dopasowany indywidualnie pod względem kaloryczności i sezonowości produktów, a także Twoich preferencji kulinarnych oraz trybu życia.
  • Indywidualny plan treningowy z ćwiczeniami w formie wideo do wykonywania w domu lub siłowni
  • 2 spotkania kontrolne na których wspólnie przeanalizujemy Twoje postępy.
  • Narzędzia do pracy własnej, które wesprą Cię w realizacji celów.
  • Cotygodniowe raporty z informacją zwrotną dla klienta.
  • Wsparcie na każdym etapie osiągania celu (WhatsApp)

 

  • Konsultacja wstępna z wywiadem zdrowotno-żywieniowym i trenerskim
  • Jadłospis lub plan żywieniowy dopasowany indywidualnie pod względem kaloryczności i sezonowości produktów, a także Twoich preferencji kulinarnych oraz trybu życia.
  • Indywidualny plan treningowy z ćwiczeniami w formie wideo do wykonywania w domu lub siłowni
  • 3 spotkania kontrolne na których wspólnie przeanalizujemy Twoje postępy.
  • Narzędzia do pracy własnej, które wesprą Cię w realizacji celów.
  • Indywidualny program motywacyjny – praca nad Twoją motywacją i zmianą nawyków żywieniowych na całe życie.
  • Cotygodniowe raporty z informacją zwrotną dla klienta.
  • Wsparcie na każdym etapie osiągania celu (telefon, rozmowa wideo, e-mail, WhatsApp)
350 zł 500 zł 600 zł
KUP TERAZ KUP TERAZ KUP TERAZ

Newsletter
Zostaw e-mail i bądź na bieżąco z nowościami z dziedziny diety i treningu
Podając adres wyrażasz zgodę na otrzymywanie od nas maili.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl