O mnie

Kamila Górecka-Kirwiel | Dietetyk i trener personalny

Dietetyk z pasją

Zdrowy styl życia jest moją pasją, którą chcę się dzielić z innymi, pomagać im zmieniać swoje życie pokazując, że może to być łatwe, przyjemne i bardzo satysfakcjonujące. Sama dokonałam dużej zmiany w życiu zawodowym i prywatnym i to będąc już po 40. Dlatego wierzę, że i Ty możesz osiągnąć swój cel, zwłaszcza jeśli skorzystasz z pomocy doświadczonego dietetyka i trenera, który uchroni Cię przed popełnianiem typowych błędów i poprowadzi prosto do celu.

Specjalizacja - insulinooporność i choroby dietozależne

Specjalizuję się w dietoterapii insulinooporności, chorób tarczycy i innych schorzeń dietozależnych. Układam zalecenia żywieniowe, plany żywieniowe i jadłospisy dla osób cierpiących na konkretne jednostki chorobowe. Pomagam w redukcji tkanki tłuszczowej, maksymalizacji wyników sportowych oraz zmianie nawyków żywieniowych u dorosłych i dzieci.

Metody pracy dopasowane do Ciebie

W swojej pracy staram się narzędzia i metody dobierać do faktycznych potrzeb i możliwości pacjentów, tak by realnie im pomagać a nie utrudniać zadanie. Dlatego też pracuję zarówno na jadłospisach, gdzie posiłki są rozpisane na każdy dzień, jak i na planach żywieniowych, za pomocą których pacjenci samodzielnie planują swoje menu korzystając z przygotowanych wytycznych i propozycji. Zmiana nawyków żywieniowych często nie jest prosta, a gdy mamy do czynienia z zaburzeniami odżywiania, tym bardziej. Dlatego też sięgam po narzędzia z zakresu psychodietetyki, jak dialog motywujący oraz elementy terapii poznawczo-bahawiralnej. Moi pacjenci otrzymują pełne wsparcie i opiekę. Oprócz zaleceń żywieniowych, jadłospisów czy planów, mogą liczyć także na sporą dawkę ćwiczeń i zadań motywacyjnych oraz stały kontakt poprzez e-mail, telefon czy spotkanie osobiste. Zobacz pakiety miesięcznej opieki dietetyka >>

Skontaktuj się ze mną:

Mój Dietetyk - Kamila Górecka-Kirwiel

ul. Kardynała Wyszyńskiego 11A

tel.: +48 578 282 445 lub +48 501 611 648

e-mail: kamila.gorecka-kirwiel@mojdietetyk.pl

www: https://mojdietetyk.pl/zespol/dietetycy/kamila-gorecka-kirwiel.html

Ciągły rozwój i nauka

Znajduję się na liście dietetyków polecanych przez Fundację Insulinooporności, stale poszerzam wiedzę na temat insulinooporności uczestnicząc w kursach i szkoleniach oraz zapoznając się z publikacjami Fundacji. Ukończyłam kurs I, II i III stopnia w Polskim Instytucie Dietetyki. Posiadam akredytację REPs Polska w zakresie Gym Instructor, Personal Trainer i Nutritional Therapy Practitioner EQF Level 5. Ten certyfikat jest honorowany we wszystkich krajach członkowskich ICREPs Międzynarodowej Federacji Akredytującej Profesjonalne Szkoły Fitness (International Confederation for Registers of Exercise Professionals ), a obecność w rejestrze REPs świadczy o kwalifikacjach posiadanych przez trenera i gwarantuje jego profesjonalizm.Ukończyłam kurs trenera personalnego z elementami dietetyki, ukończyłam kurs przygotowania motorycznego, a także posiadam uprawnienia instruktora rekreacji w specjalności jazda konna oraz instruktora jogi. Swego czasu prowadziłam własną szkółkę jazdy konnej i pracowałam zarówno z dziećmi, jak i z osobami dorosłymi. Ukończyłam szereg certyfikowanych kursów dotyczących dietetyki i sportu prowadzonych przez Centrum Szkoleń Sportowych, A4 Academy i Global Sports Academy. Nadal nieustannie się szkolę i poszerzam swoją wiedzę – jestem zdania, że proces uczenia się powinniśmy kontynuować przez całe życie.

Sprawdź moje kwalifikacje i posiadane certyfikaty.

Aktywność fizyczna jako wsparcie diety

Przyczyną wielu schorzeń i problemów zdrowotnych jest brak aktywności fizycznej, dlatego w swojej pracy i życiu codziennym poświęcam jej wiele uwagi. Brałam udział w wielu programach treningowych, poznając różne typy treningu. Ukończyłam program Motywator Marty Hennig, 90 dni do Bikini i Program Budowy Sylwetki Hollywood Michała Bieńko oraz Program Kształtowania Kobiecej Sylwetki A4 Academy. Jednym z najważniejszych szkoleń, które dało mi ogrom wiedzy, był rozbudowany kurs Programowania Treningowego przygotowany przez Global Sports Academy. Jestem też cały czas aktywna fizycznie. Obecnie realizuję przygotowywane samodzielnie plany treningowe w zakresie treningu siłowego oraz regularnie biegam, walcząc o coraz lepsze rezultaty. Sport i zdrowe odżywianie to moje pasje, które mam zamiar kultywować do końca życia. Dla swoich pacjentów opracowuję plany aktywności i programu treningowe, dopasowując je do ich stanu zdrowia, stopnia wytrenowania i możliwości.

Sprawdź mój autorski Program 3 Miesiące do Sylwetki Marzeń >>

O mnie prywatnie i moja historia

Mieszkam i pracuję na Mazurach. Samotnie wychowuję syna, a towarzyszy nam małe stadko złożone z dwóch psów, kota i papugi. Uwielbiam ruch  i rekreację, a także przebywanie na łonie natury, dlatego chwile wolne od pracy staram się spędzać aktywnie na świeżym powietrzu.

Nigdy nie byłam typem sportowca, nie trenuję od zawsze, nie mam sześciopaka na brzuchu (jeszcze😉). Jestem przeciętną kobietą po 40-stce, której po wielu latach zaniedbań, udało się wrócić do formy, zbudować nie idealną, ale zdrową i zrównoważoną sylwetkę i zredukować zbędną tkankę tłuszczową do akceptowalnego poziomu. Na początku drogi, gdy postanowiłam coś ze sobą zrobić, napotkałam na masę sprzecznych porad, w których kompletnie się pogubiłam. Fitnessowy żargon był mi obcy a różne wskazówki dietetyczne sprawiły, że kompletnie nie wiedziałam, jak ćwiczyć i jeść, by schudnąć. Na własnej skórze przekonałam się, że trudno jest z gąszczu proponowanych planów treningowych i diet wyłowić te, które dadzą satysfakcjonujące efekty, nie niszcząc jednocześnie zdrowia. Wiele z propozycji, które można znaleźć w sieci są nie dość, że nieskuteczne czy trudne do zrealizowania, to nawet w pewnych okolicznościach mogą okazać się dla nas niebezpieczne. Żeby odnaleźć się w tym chaosie postanowiłam sięgnąć do podstaw, czyli poznać mechanizmy funkcjonowania ludzkiego ciała i dopasować do zdobytej w ten sposób wiedzy najlepszą i zgodną z nią strategię redukcji tkanki tłuszczowej.

Przestudiowałam wiele wyników najnowszych badań, przeczytałam setki artykułów i wiele książek, wzięłam udział w kilkunastu szkoleniach, gromadząc niezbędną wiedzę. Na podstawie zdobytych na przestrzeni czasu informacji i doświadczeń zebrałam najskuteczniejsze strategie żywieniowe i treningowe, które być może pomogą także i Tobie zyskać zdrowie i wymarzoną sylwetkę. Muszę jednak zaznaczyć, żebyś nie przyjmowała zaprezentowanych w książce propozycji jako jedynej słusznej drogi. Jest to jedynie wybór strategii, które w świetle obecnej wiedzy można uznać za skuteczne. Istnieje zapewne wiele innych, które również mają poparcie w licznych badaniach i przynoszą dobre rezultaty. Niestety mimo stale rosnącego poziomu wiedzy ludzki organizm nadal ma przed nami wiele tajemnic i zapewne upłynie jeszcze wiele czasu, zanim wszystkie one zostaną poznane i szczegółowo wyjaśnione.

Walkę o siebie i swoje zdrowie rozpoczęłam, gdy ważyłam prawnie 79 kg przy wzroście 170 cm i miałam bardzo wysoki poziom tkanki tłuszczowej. Wyglądałam źle i tak też się czułam. Pewnego dnia uświadomiłam sobie, że z osoby o normalnej sylwetce, nie wiedząc kiedy, przemieniłam się w napuchniętą, ociężałą kobietę, która nie potrafi przebiec 100 metrów bez zadyszki. W około rok schudłam 20 kg, obniżyłam swój BMI do wartości mieszczącej się w dolnej części normy, zredukowałam tkankę tłuszczową do zdrowego poziomu, zbudowałam mięśnie i cofnęłam wiek metaboliczny swojego ciała z 58 do 28 lat! Nie było łatwo. Musiałam wiele rzeczy w swoim życiu zmienić. Wiedziałam jednak, że nie chcę żadnych restrykcyjnych diet, morderczych treningów i innych praktyk, których nie będę w stanie stosować dłużej niż przez kilka tygodni czy miesięcy. Moim celem była trwała zmiana, która nie będzie wymagała ode mnie nadmiernych wyrzeczeń i nadludzkiego wysiłku. Obrałam strategię, która pozwoliła mi na osiągnięcie celu bez walki ze swoim ciałem, ale przy jego pełnej współpracy. Moim zdaniem to jest klucz do wszystkich trwałych zmian jeśli chodzi o sylwetkę i inne aspekty naszego życia. W tej książce chcę się podzielić z Tobą zdobytą wiedzą, byś nie musiała błądzić po omacku i testować na sobie różnych, często nieskutecznych czy wręcz niebezpiecznych metod. Zapraszam Cię w podróż do Twojej wymarzonej, zdrowej i atrakcyjnej sylwetki.

Jeśli chcesz zobaczyć, jak wyglądała moja przemiana, zapraszam:

Poniżej prezentuję Ci wyniki moich pomiarów w dniu, w którym podjęłam decyzję o zmianie życia, czyli w marcu 2020r w porównaniu do marca 2021r. Zamieszczam także zdjęcia – przed i po. Zwróć uwagę na spadek  wagi z 78 kg do 62 kg, BMI z 27 do 21,5, tłuszczu trzewnego z 8 do 5, tkanki tłuszczowej z 38,9% do 31% oraz metabolicznego wieku ciała z 58 lat na 31. Ogólna ocena mojego ciała wzrosła z 52 do 89 punktów w skali do 100. Zamieszczam także tabelkę pokazującą zmianę obwodów – i tu jest naprawdę petarda. Powiem tylko, że musiałam wymienić praktycznie całą garderobę z butami włącznie. Po kilku latach od tej przemiany utrzymuję jej efekty. Stosuję zdrową dietę, ale nie liczę na co dzień kalorii. Prowadzę aktywny tryb życia - ćwiczę jogę, trenuję siłowo, regularnie jeżdżę na rowerze i dużo spaceruję, a także uprawiam nordic walking. Obecnie ważę 59 kg, procent tkanki tłuszczowej wynosi 23%, a tłuszcz wisceralny 3, mój wiek metaboliczny to 28 lat. To według mnie naprawdę dobry wynik dla osoby w wieku ponad 40 lat.

Umów się na konsultację dietetyczną online lub w gabinecie
Newsletter
Zostaw e-mail i bądź na bieżąco z nowościami z dziedziny diety i treningu
Podając adres wyrażasz zgodę na otrzymywanie od nas maili.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl