Postaw mi kawę na buycoffee.to

Odżywianie w drodze

Odżywianie w drodze

Obecnie żyjemy bardzo szybko i często nie mamy czasu na przygotowanie 4-5 pełnowartościowych, domowych posiłków. Co więc jeść, gdy jesteśmy "w biegu", czyli w przypadku braku czasu na przygotowanie posiłków i wobec konieczności ratowania się gotowcami z sieciówek typu: Biedronka, Lidl, Żabka.

Jako alternatywę dla dań gotowych polecam koktajle odżywcze zastępujące posiłek, które można zabrać ze sobą w poręcznym shakerze. Ja obecnie korzystam z produktów Herbalife, które możesz zamówić u mnie. W ofercie są także m.in. dania wytrawne, odżywki białkowe, słone przekąski białkowe i batony proteinowe. Jeśli interesują Cię produkty Herbalife możesz napisać do mnie na: kamila@fit40.pl lub od razu zarejestrować się jako Klient Premium i zacząć z nich korzystać: https://fit40.pl/pl/i/Klient-Premium-Herbalife/26 Ale wracając do jedzenia w drodze....


Na początek kilka zasad ogólnych

  • Każdy posiłek powinien zawierać dodatek warzyw i/lub owoców. Pamiętaj, aby do kanapki dodać sałatę i warzywa a do owsianki owoc.
  • Jeśli jesteś zmuszony/a zjeść śniadanie lub kolację na szybko dobrym wyborem będzie jogurt naturalny z grahamką i owocem! Taki zestaw z pewnością będzie dostępny w każdym sklepie.
  • Nawet jeśli wszystkie posiłki zdarza Ci się zjeść „na szybko” pamiętaj, że masz wpływ na porę ich spożycia. Nie omijaj posiłków, zmniejszy to ryzyko napadu głodu po powrocie do domu
  • Produkty gotowe do spożycia wybieraj rozważnie zwracając uwagę nie tylko na etykietę wierzchnią, ale w szczególności na zawartość poszczególnych składników. Pamiętaj, że im wcześniej wymieniony jest dany składnik, tym jest go w produkcie więcej! Unikaj produktów, które w składzie mają:
    • Cukier i zamienniki (karmel, syrop glukozowo-fruktozowy)
    • Glutaminian sodu (E621)
    • Olej palmowy
  • Staraj się, aby posiłki były pełnowartościowe. To znaczy, aby zawierały wszystkie makroskładniki: białka (mięso, tofu, hummus, nabiał), tłuszcze (olej, orzechy, masło, pesto) oraz węglowodany (pieczywo, ryż, ziemniaki, kasze). Pamiętaj, aby Twój talerz był kolorowy.
  • Omijaj napoje słodzone oraz soki owocowe. Niech Twoim ulubionym napojem zostanie woda!

Propozycje na szybkie i gotowe śniadania „w drogę”

  • owsianki Vitanella z Biedronki (w większości bez cukru ani innych dodatków)
  • owsianki Inna Bajka
  • różne kompozycje od Pomysł na Każdy Dzień z Lidla
  • bułki grahamki z pastami warzywnymi

Propozycje na szybki i gotowy lunch „w drogę”

  • Dania Pomysł na Każdy Dzień z Lidla
  • Gotowe sałatki do kupienia m.in. w Żabkach, Carrefourze czy Lidlu, Biedronce
  • Jogurt naturalny lub wybrany owocowy z porcją orzechów (ze zwróceniem uwagi na obecność w nich soli, karmelu lub syropu glukozowo-fruktozowego)


Propozycje na obiad „w drogę”:

  • Szamamm z Żabki
  • Zupy z naszej kuchni z Biedronki
  • Dania Pomysł na Każdy Dzień z Lidla

Na koniec warto zapamiętać, że najlepiej będzie jeśli będziesz jadł/a 4-5 większych posiłków bez małych przekąsek pomiędzy nimi. Jeśli już sięgasz po przekąskę niech będą to batony proteinowe np. Dobra Kaloria, czy batony proteinowe o doskonałym składzie od Herbalife, które dodatkowo są naprawdę pyszne <3

Jeśli dotrwaliście do końca, to mam jeszcze niespodziankę, ebook "Odżywianie w drodze" z wieloma pomysłami na szybkie, ale wartościowe danie do skomponowania z produktów dostępnych w popularnych sklepach:Ebook "Odżywianie w drodze"

Umów się na konsultację dietetyczną online lub w gabinecie
Newsletter
Zostaw e-mail i bądź na bieżąco z nowościami z dziedziny diety i treningu
Podając adres wyrażasz zgodę na otrzymywanie od nas maili.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl