Postaw mi kawę na buycoffee.to

Naleśniki - wersja fit
Naleśniki - wersja fit

Naleśniki w wersji fit

Dzisiaj obchodzimy Dzień Naleśnika. Wygrzebałam super przepis na zdrową, gryczaną wersję naleśników z łososiem i ciecierzycą.
 
Składniki na porcję dla 2 osób:
 
  • Mąka gryczana - 150 g
  • Szpinak (świeży lub mrożony w liściach) - 125 g
  • Mleko bez laktozy 1,5% - 0,5 szklanki
  • Ciecierzyca w zalewie - 80 g
  • Jajko - 1 szt.
  • Cebula - 1/2 szt.
  • Łosoś wędzony - 30 g
  • Woda mineralna gazowana
  • Olej do smażenia
 
Ciasto robimy tak, jak na klasyczne naleśniki. Mąkę mieszamy z jajkiem i mlekiem. Dodajmy niewielką ilość wody gazowanej. Naleśniki smażymy na patelni. Cebulę kroimy w kosteczkę i dusimy na patelni, następnie dodajemy szpinak i doprawiamy. Dorzucamy ciecierzycę. Mieszamy farsz dodając na koniec cząstki wędzonego łososia. Farsz nakładamy na naleśniki i rolujemy je. Przyozdabiamy koperkiem i jemy.
Czas przygotowania 25 minut. Wartość odżywcza: około 500 kcal w całości.
Umów się na konsultację dietetyczną online lub w gabinecie
Newsletter
Zostaw e-mail i bądź na bieżąco z nowościami z dziedziny diety i treningu
Podając adres wyrażasz zgodę na otrzymywanie od nas maili.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl